2013. május 30., csütörtök

2. Ahhaaa!! You can sing!!

Nagyon remélem, hogy tetszeni fog ez a rész is. Pozitív visszajelzéseket kaptam szóval folytatom. 3-4 komi és kövi rész. De ha több komit kapok akkor sem "haragszom" meg... :DD Iratkozzatok fel, komizzatok, osszátok meg a blogot meg minden!! Have Fun <3
Large
Becsörtettem a lakásba és Barbi nevét ordítottam aki éppen karaokizott a nappaliba. Nos imádom a barátnőmet de amint meghallom, hogy énekel legszívesebben kimosnám szappannal a száját és kidobnám az ablakon azt a szörnyű karaoke gépet mert semmire sem jó csak arra, hogy engem kínozzon. Ennek a lánynak a hangja egy isten csapása.
-Barbiiiii!!! Hagyd abba az éneklést és figyelj egy percre. -Visítottam miközben ledobtam hatalmas táskámat a kulcstartó mellé és vizes hajamat egy kósza törülközőbe csavartam amit a kis fürdőből loptam el.
-I make you belive in meeeeeeee!! -Vonyította a pici mikrofonba. A konnektorhoz sétáltam és kihúztam az átokmasinát.
-Argghh!! Egy percre figyelnél rám?? -Vontam fel fél szemöldökömet.
-Ihhj ennyire rossz vagyok?? -Húzta el a száját félig nevetve.
-Nem drágám nem! Rossz lehet egy süti, rossz lehet egy matek dolgozat, rossz lehet egy ruha mérete de te.... Te egyszerűen fertelmes vagy. -Tettem csípőre a kezemet majd eldobtam a kis zsinórt a kezemből kisétáltam a konyhába.
-Kegyetlen vagy!! -Ült a konyha pultra.
-Nem csak őszinte.
-Oké mi a bajod?? Katlin volt az üzletben megint vagy mi??
-Igen de nem.
-Nem mi?
-Nem az a bajom. Emlékszel még Harryre? -Mondtam miközben idegesen felbontottam egy paradicsom levest és a fiókba vágtam erőből a a konzervnyitót.
-Persze, hogy emlékszem. Már, hogy felejthetném el azok után?? Tudod...
-Na ma találkoztam vele és "bocsánatot" akart kérni. -Mondtam affektálva a bocsánatot szót.
-Ééééééés??
-Ott hagytam de emelt fővel távoztam. -Mondtam elégedetten.
-Ohhhh szóval pofára estél?? -Vihogott. -De ezért jól vagy ugye? Mármint nem az esés miatt hanem tudod... -Piszkálta pulóverének az alját.
-Ezt meg, hogy érted??  -Szürcsöltem bele a paradicsomlevesbe.
-Háát utoljára akkor ettél paradicsom levest mikor le akartál fogyni mert Dagissának csúfolt az a barom.
-Nem számít. -Legyintettem. -Akarsz egy jó filmet nézni? -Sétáltam vissza a nappaliba. Barbi rávetődött a hátamra és sikítozva tántorogtunk a kanapéhoz.
-Mit szólnál inkább egy kis karaokihoz??
-Nem!!
-De... -Mutatta fel a mutató ujját amolyan "ne szakíts félbe" módon.
-Nem. Nincs de! Megyek zuhanyozni. -Integettem majd kisétáltam a fürdőbe egy kényelmesebb itthoni rucival. Ledobtam az ázott gönceimet és beálltam a forró víz alá. Kellemesen kirázott a hideg a forró víztől ahogyan a bőrömhöz ért. Mindig énekelek a zuhany alatt így most is elkezdtem.

"I've got rings on my fingers
And glitter in my hair
I bought a one-way ticket
And I just got here
I'm gonna run this town
Run this town
I'm gonna run this town
Run this town
I've got high heel stilettos
And I'm kicking in doors
And kissing your ass ain't what my lipstick's for
I'm gonna run this town
Run this town
I'm gonna run this town
Run this town tonight"


Épphogy befejeztem a versszakot mikor Barbi elhúzta a zuhany függönyt és amolyan "ahha megvagy" fejet vágott és felsikított vele együtt én is.
-Te tudsz énekelni!!Én úúúúúgy tudtam!! Viiii!! Én tudtam!! Mi volt a dal címe amit daloltál??
-Lucy Hale _ Run this town -Motyogtam miközben próbáltam magamra húzni a zuhanyfüggönyt, így legalább az alsó "fertájamat" takarva.
-Neked énekelned kell! Istenem! Te egyszerűen zseniális vagy!!! Te, teeeeeeeee!! Énekelj újra!! -Mutatott rám és egyenesen szadista feje volt. Ha nem ismerném sikítva rohannék ki a fürdőből több dolog miatt is. 1: Rám nyitott. 2: Nem ment el. 3: Elvárta, hogy pucéran magam előtt egy vékony zuhanyfüggönnyel énekeljek. 4: Ismerem és egyszerűen csak ijesztő.
-Oké énekelek ha adsz egy törülközőt.
-Jahhj az most nem fontos énekelj! Na gyerünk! -Tapsolt kettőt mire én suttogva elkezdtem ugyan azt a dalt. Végig énekeltem a dalt mikor majdnem kiestem a zuhanyfülkéből annyira megijedtem.
-Szép a hangod. -Mondta Barbi pasija Nathan. Ki tudja mióta támasztja az ajtófélfát de elég ideje, hogy "megcsodálhasson".
-Oké még valaki?? Nem akarod ide hozni a barom haverjaidat is esetleg?? Ohh várj ne hozd ide az egész gimit bizonyára kíváncsiak arra milyen vagyok soványan, pucéran!! -Fakadtam ki.
-Mi ez a nagy ordibálás? -Jött be Nathan legjobb haverja Tyler.
-Oké! Ez kész! -Kiáltottam el magam. -Zuhanyozni nem akarunk együtt?? -Néztem végig a haverjaimon.
-Noss.... -Nézett végig rajtam Tyler.
-Kifelé! -Mutattam az ajtóra de abban a pillanatba leesett rólam a zuhanyfüggöny és teljesen pucéran álltam előttük. -Oké feladom! Isten UTÁL engem!! -Mondtam majd egy törülköző után nyúltam ami nem messze tőlem volt felakasztva.
-Uhh viiiii!! Isi van egy ötletem. -Jelentkezett Barbi miközben én kizártam a fiúkat a fürdőből és elkezdtem felöltözni. Egy ülepes szürke melegítőt vettem fel egy sponge bobos pólóval és egy mamusszal. Hajamat laza kontyba fogtam és gyorsan fogat mostam.
-Tudod holnap lesz egy fotózásom és jöhetnél velem. Van a fotó stúdió mellett egy zenei stúdió és amíg én a fotózáson vagyok addig te dalolászhatsz. -Ja bocsika azt nem mondtam Barbi modell és meglehetősen jól keres vele. Félre ne értsétek nem ezért szeretem mert még bőven ez előtt barátnők lettünk de ez hosszú. Na ott tartottam, hogy: Vigyorodott el majd kiszökkent a fürdőből és egy laza "Moziba megyek Nathannel" itt hagyott. Várjunk csak akkor Tyler itt marad??

4 megjegyzés: